Tandläkaren - jippi :)

Datum: 2009-08-19 Tid: 19:23:11 Vill du kommentera:
Publicerat i:
När jag kom hem från jobbet i går låg ett brev innanför dörren. Såg på kuvertet att det var från folktandvården. Fick rysningar nästan direkt, innan jag ens öppnat det. Jag har inte varit hos tandläkaren på ett par år. När man går hos folktandvården blir det långt mellan besöken. Nu fick jag en tid på fredag nästa vecka. Det blir ett kul fredagsnöje och något att se fram emot :)

Jag har ingen tandläkarskräck, med det är ingen trevlig upplevelse med alla borrljud. Får se hur man har skött tänderna den här tiden, förmodligen har man säkert något hål. Och varje gång man går därifrån har plånboken en tendens att vara tunnare än när man kom dit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0