Woopa - om du vill tjäna pengar

Datum: 2009-08-22 Tid: 12:50:42 Vill du kommentera:
Publicerat i:
Satt och kikade runt på nätet för ett tag sedan och hittade en sida, Woopa.se. Det är en gratissida, men till skillnad från många andra, där du får poäng som man kan lösa in mot presentkort får du här riktiga pengar insatta på ditt konto. Jag registrerade mig direkt. Det är aldrig fel att tjäna lite extra pengar, eller hur?

Det är gratis att registrera sig och sedan är det bara att börja. Det finns allt från gratiserbjudanden, till exempel besöka hemsidor, bli medlem på andra sidor, gå med i nyhetsbrev, värva vänner etc. Sedan finns det erbjudanden som kostar, till exempel får man 250:- om man blir medlem och sätter in 50:- hos expekt.

Om du vill bli medlem du också så är det bara att klicka på länken nedanför och registrera dig.


Kommentarer
Postat av: zaida

tack för tipset om woopa ;)

2009-08-22 @ 13:10:50
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Amanda

Hej!

Gud så fin blogg du har!

Har också en blogg, kanske inte lika fin!

Men är rätt nöjd med den ändå:)

Vad ska du gjort idag?

Här i Stockholm är det rätt fint ute! Vi ska gå på en medeltidsmarknad.. Ska bli rätt kul:D

Ville bara kika in alltså och såklart lämna ett avtryck:)

Kramar!!!

/Amanda:)

PS:

Du är väl inte en sån tråkmåns som inte går in på den som kommenterat och ställt dig frågor och svarar i deras blogg??

Så gå gääärna in på min blogg och skriv något till mig också, så ialla fall jag blir glad ikväll:)

KRAAAAM

Och tack om du går in på min blogg:D

2009-08-23 @ 10:43:02
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0