Vilken kul läsning

Datum: 2009-09-16 Tid: 19:52:33 Vill du kommentera:
Publicerat i:
I går fick jag en lapp om erbjudande om lägenhetsunderhåll som kommer varje år. I den lägenhet jag bor i nu flyttade jag till i januari. Så detta är första året med detta bostadsbolag.

Under 2010 får jag inget gratis underhåll, det närmsta var 2012, då målning av badrummet. Annat underhåll får man vänta och vänta på. Till exempel:

  • Målning/tapetsering av hall/vardagsrum - 2017
  • Spis - 2022
  • Golv i hall - 2028
  • Köksluckor - 2031

Positiv läsning. Självklart kan man få det tidigare, men vill man ha nytt kostar det...

men vem vet hur länge man bor kvar här...


Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Oj vad synd att det var så länge kvar.

Kram Sandra

2009-09-18 @ 02:28:10
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0