Skicka detta till en vän

Datum: 2009-09-10 Tid: 21:05:00 Vill du kommentera:
Publicerat i:
Fick detta på mailen nu i kväll:

Här kommer det en liten hälsning som det är svårt att låta bli att skicka vidare....


Att le är som en infektion,
det angriper som en influensa,
Då någon log mot mig idag
började jag också att le.

Jag gick runt i sta'n och log och det var en som såg det!
Då han log insåg jag, att jag hade smittat honom.

Jag gick och tänkte på det där leendet och insåg värdet av ett leende.
Ett enda leende, precis som mitt eget
skulle kunna resa hela jorden runt!

Så, om du känner att leendet är på väg, så undertryck det inte
Låt oss starta en snabb epidemi, så att vi kan smitta hela världen!

Bevara leendet och sänd detta vidare till en vän.
Alla kan behöva ett leende!!!

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en bra helg :D !

2009-09-11 @ 23:22:25
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0