Så blev det äntligen av..

Datum: 2009-09-09 Tid: 19:52:32 Vill du kommentera:
Publicerat i:
Sitter och tittar på Malta - Sverige i fotbollen. Ingen rolig upplevelse. Man har sett bättre matcher.

Annars har jag idag köpt en ny cykel, en svart crescent, 2010 års modell. Min förra har jag haft sedan 2002, den har nu gjort sitt. Cyklar man året runt, sommar som vinter blir den rätt väl använd. Alla växlar funkade inte, bromsarna var dåliga, ja det mesta var dåligt med den. Men nu ska det bli roligt att cykla igen.

Den förra var en sportmodell, den jag köpte nu var en citymodell. Man har blivit äldre, då är en sådan mer bekväm. Jag har gått och dragit och dragit i att köpa en , vart svårt att bestämma, vilken modell, färg och märke. Idag blev det alltså av, så nu är man 6 500 kr fattigare.

Som tröst blev det en godispåse att äta till matchen på TV.

HEJA SVERIGE!!!

Kommentarer
Postat av: Douglas Berkö

Kul blogg! Kolla in min blogg för att få fler besökare. Är du förresten intresserad av något samarbete? Gästinlägg, intervju eller något? Maila mig på [email protected] så styr vi upp något!



Kolla in vad jag gör på www.dberko.se

2009-09-09 @ 20:08:40
URL: http://dberko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0