Kul på radion

Datum: 2009-09-08 Tid: 14:10:07 Vill du kommentera:
Publicerat i:
Lyssnade i morse på Mix Megapol, som jag gör varje morgon mellan 06.00 och 10.00. Lika roligt varje dag. Imorse dök det upp några krystade kortisar.

Finns många av dessa, en del bra andra mindre bra.

Varför kan inte jag äta smågrus när fotbollslaget Åtvidaberg?
Varför får inte jag fälla träd när Agneta Fältskog?
Varför får inte jag när Family Four?
Varför tycker dom att jag är slö när det är Silvia Somerlath.
Varför får jag inte bleka håret när Eric Cantona?
Varför får inte jag binda Sture, när Hoola Bandola?
Varför får jag inte dricka mjölk när Cameron Diaz?
Varför kan man inte hyra en sångerska när man kan Lisa Nilsson?
Varför får inte jag gå när Al Gore?
Varför får jag inte bita Olof när Lisbeth Palme?
Varför får inte jag säga ditt, när president Saddath?
Varför får inte jag åka när farfar?
Varför ska jag må dåligt när inte Roger Moore dåligt?
Varför får inte jag välja hus när Björn Valdegård?
Varför får inte jag köra sten när Tommy Körberg?
Varför får inte vår katta le när Ellos katalog?
Varför får inte vår katta ligga när Ellos katalog?
Varför får inte jag meta kräftor när Kalle fick metastaser?
Varför får inte jag gala när Portugal och Senegal och Mongoliet?
Varför får inte jag pippa när wellpapp.
Varför får inte min matta skina, när månens matta sken?
Alla skator skrattar, men Birger Jarlsgatan skrattar ej.
Varför får inte jag dricka gin när Jesus Christ Superstar?
Varför får inte jag plantera träd när Monica Zetterlund?
Varför får jag inte min bil tvättad när lappen har sin renhjord?
Varför får inte jag säga snopp när Jerusalem?

Kommentarer
Postat av: - H*

- fattar inte ?

2009-09-08 @ 14:35:21
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 15:17:00
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0