Före giftermålet och 7 år efter...

Datum: 2009-09-05 Tid: 09:38:43 Vill du kommentera:
Publicerat i:
Före giftermålet

Tjejen: Hej
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mej?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner väl mig?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja älskling...
Tjejen: Älskling..


7 år efter:

Läs texten nerifrån och upp...

Källa: Okänd

Kommentarer
Postat av: J

haha asså vilken dålig

2009-09-05 @ 09:47:36
URL: http://lilljossans.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja de ser man ju:)gördu?

2009-09-05 @ 11:52:45
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0