Lite skratt...

Datum: 2009-08-26 Tid: 21:58:34 Vill du kommentera:
Publicerat i:
Här kommer lite humor på kvällskvisten.

Varför kan man inte hyra en sångerska när man kan Lisa Nilsson?

Varför får inte jag fälla träd när Agneta Fältskog?

Varför får jag inte bleka håret när Eric Cantona?

Varför får inte jag binda Sture, när Hoola Bandola?

Varför kan inte jag äta smågrus när fotbollslaget Åtvidaberg?

Varför får inte jag gå när Al Gore?

Varför får inte jag åka när farfar?

Varför tycker dom att jag är slö när det är Silvia Somerlath?

Varför får inte jag säga ditt, när president Saddath?

Varför får inte jag välja hus när Björn Valdegård?

Varför får inte jag köra sten när Tommy Körberg?

Varför ska jag må dåligt när inte Roger Moore dåligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0